מנהל מרחב ירדן החדש של מד"א סייר ביבנאל

אבי יעקב No Comments on מנהל מרחב ירדן החדש של מד"א סייר ביבנאל

מנהל מרחב ירדן הנכנס במד"א אורן אביטן בחר לפתוח את הסיור הראשון שלו במרחב דווקא ביבנאל והתפלל בציון "הצדיק מיבנאל" יחד עם המשנה לראש המועצה ויו"ר "הצלה יבנאל" אבי בן חמו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במרחב ירדן של מד"א מונה לפני כחודשיים מנהל מרחב חדש מגן משנה אורן אביטן. את סיורו הרשמי הראשון בשטח במסגרת תפקידו בחר לעשות דווקא ביבנאל.

את הסיור החל בלשכתו של ראש מועצת יבנאל מר רוני כהן יחד עם המשנה לראש המועצה ומנהל ארגון "הצלה יבנאל" אבי בן חמו ואחראי מתנדבי יבנאל שלומי פרץ.

במהלך הפגישה אמר ראש המועצה שהוא גאה שיש לו במושבה ארגון כזה נפלא שמציל חיים וציין שהרבה תושבים מיבנאל והאזור חבים את חייהם לארגון.

עוד הוסיף ראש המועצה כי ימשיך לעזור ולסייע למד"א בכל מה שצריך וכי 'הצלה יבנאל' זוהי הדוגמא הטובה ביותר לאיחוד לבבות וגישור פערים בישוב כה מורכב. מג"מ אורן אביטן אמר כי הוא נפעם מגודל המסירות וההירתמות של המועצה ביבנאל להצלת חיים ואיחל בתקווה שראשי רשויות נוספות במרחב ילמדו דוגמא כמה חשוב ויקר הארגון לתושבים שלהם. "מד"א הוא גוף העוסק בהצלת חיים ידי מושטת לשיתופי פעולה רחבים ככל האפשר והדוגמא של מתנדבי יבנאל היא ראיה לכמה הארגון מוכן להשקיע ברשויות שרק ירימו את הכפפה", כך לדברי אורן.

המשנה לראש המועצה אבי בן חמו אמר בפגישה כי הגישה של מנהל המרחב אורן פותחת פתח רחב למען התושבים ומאפשר שיתוף פעולה חשוב ביותר שמסייע באופן ישיר לכל תושב.

לאחר מכן מנהל המרחב המשיך לביקור בתחנת מד"א ביבנאל שם פגש את המתנדבים הרבים של ארגון "הצלה יבנאל". אחראי המתנדבים שלומי פרץ סקר בפניו את כל הפעילות הארגון ואף הקרין מצגת המסכמת 10 שנים להיווסדו של הארגון.  עוד הוסיף שלומי כי מתנדבי יבנאל עומדים לרשות הארגון בכל משימה ובכל עת שיצטרך. מנהל מד"א מרחב ירדן אמר למתנדבים כי הוא מחבק אותם בשתי ידיו וכי יש להם בית חם במרחב ירדן. אני שמח על היענותכם ושמעתי עליכם רבות ודברים טובים. כייף לי היום להיות כאן ולפתוח את הסיור הראשון שלי בשטח דווקא ביבנאל. אתם דוגמא וסמל להתנדבות מקצועית וערכית.

בהמשך הסיור עלה מנהל המרחב לשאת תפילה בציונו של הצדיק מיבנאל כ"ק המוהרא"ש זיע"א שידוע לכל כמה היה חשוב לו הארגון וכל חייו עודד ותמך במתנדבים להתנדב במד"א.

בתום הביקור התקיימה פגישת עבודה מקצועית במשרדו של אבי בן חמו יו"ר "הצלה יבנאל" והמשנה לראש המועצה, שם הועלו צרכי הארגון ביבנאל וכן סוכם על תחילת ההיערכות למבצע אבטחת הילולת הרשב"י במירון, שם כידוע ארגון "הצלה יבנאל" נוטלים מידי שנה חלק משמעותי ומסייעים רבות למד"א במבצע האבטחה.  אבי הודה למנהל מד"א מרחב ירדן מג"מ אורן אביטן ואמר שמנהל שיודע לרדת לשטח ולנגוע במתנדבים בלי עכבות ובגובה העיניים זה בדיוק מראה לאיזה מקום טוב וחיובי הולך מרחב ירדן. אבי איחל הצלחה רבה לאורן בתפקיד החדש והבטיח לסייע בכל שידרש.



0 תגובות